#2 Let there be light

Idag har jag varit ljustekniker. Jajamensan. Det blev en hängande lampa i ett köksfönster. Varde ljus!

Min bästa kompis har varit här idag, hon kom igår och sov över 🙂 Hon har aldrig varit här förut, hör och häpna! Men vi bor inte så nära varandra längre tyvärr.

Nu har jag ju kommit hem och kollat på min almanacka, så bm/bim är nästa vecka någon gång runt tisdag-onsdag typ. Som jag skrev i förra inlägget så tror jag inte att det blir nån bebis den här svängen, men det gör mig egentligen ingenting. Jag går inte omkring och tänker på att det kanske är något på gång, det får bli om det blir. Det jag tänker på är mer om man ska våga dricka alkohol eller inte. Nu låter det som att jag dricker varje dag – icke. Jag brukar oftast inte välja att ta vin eller öl när jag är hos familj eller vänner på middag så det är inget konstigt för folk att jag hellre dricker vatten eller saft. Vi var dock på bio häromkvällen och då tog vi en varsin öl innan. Men i övrigt har jag väl avstått. Tobak är inget jag pysslar med så det är inget att sluta med.

Imorgon funderar jag på att åka till IKEA. Ska det regna lika illa som idag så blir det la alldeles utmärkt.

Nu blir det Sommarkrysset. Peace out!

Kommentera

