#6 Ledig måndag

Det är inte alla som får inleda veckan med att vara ledig! Men då är det heller inte alla som har varit tvungna att jobba hela helgen.

Brukar inleda morgonen med lite Nyhetsmorgon, tycker jag är mysigt. Nu gör den irländska kocken kantarellquesadillas. Alltså jag dör vad roligt han pratar! Jag älskar honom ❤ Haha! Det mesta han lagar brukar se väldigt gott ut också, det här ska jag nog pröva, varför inte ikväll? 🙂

Sidospår. Nu har det gått en vecka sen äl vilket innebär att det bör vara en vecka till bm, eller bim hur man nu ser det. Jag kan inte bestämma mig för om vad jag tror, i början var jag negativ men sen kände jag av lite hugg och symptom som fick mig att undra. Men nu har jag inte märkt något på flera dagar så jag har nog gått tillbaka till att vara negativ. Men vi får väl vänta och se om en vecka. Jag har inte tyckt att veckan har gått speciellt långsamt, den har väl gått som vanligt. Ändå är det här första gången jag har funderat på det varje dag.

Kul att så fort man fick en ledig dag så ligger det enda molnet i Sverige över just det här området. Jag som hade sett fram emot en dag på playan.

Kommentera

