#7 TV-säsong

Nu börjar höstsäsongen på tv. Ikväll blir det säsong 2 av Broadchurch, kommer knappt ihåg vad det handlade om förra året, men det är väl strunt samma. Sen kommer Spring! en modern variant av På Rymmen, som måste ha varit tidernas bästa program. Det ligger väldigt många avsnitt av det ute på YouTube, kolla in, jätterolig nostalgitripp! Jag undrar bara hur de har löst det minus telefonkiosker men plus smartphones, det återstår att se. Längre fram börjar Bonde söker fru också, älskar det ❤ Kollade de flesta avsnitt förra året hemma hos en vän och kollega, hoppas på att fortsätta traditionen i år också, mysigt!

I helgen krånglade finbilen, ville inte starta när jag skulle till jobbet – hon ville väl inte heller dit halv 7 en lördag. Tankade upp fullt och då gick det bra att starta, har förmodligen bildats vatten i tanken så vi ska försöka lösa det. Men igår när jag skulle hem från jobbet började motorlampan lysa – motorelektronik. Ringde en märkesverkstad och lämnade in henne för felsökning i eftermiddags. Hoppas det inte är något krångligt eller dyrt. Älskar min fina lilla bil ❤

Det finns två bra grejer med hösten: 1. De äckliga jävla flugorna försvinner. 2. Man får tända mysljus i hela huset 😀 Så det ska jag göra nu och kura ihop mig nyduschad framför just Broadchurch.

Ha en fortsatt fin vecka! 🙂

Kommentera

