#8 Dagen före

Bm/bim idag eller imorgon. Jag är lite öm i boobsen, men det brukar jag bli innan mens. I och för sig brukar jag vara det mitt på, nu följer det snarare bygeln på bh’n. Än så länge har det inte hänt något, men kommer röda faran så kommer jag förmodligen vakna av det runt 4-5 tiden imorgon bitti av värk. Eller så kommer den vilken minut som helst. Ahhh. Vill inte slösa mina tester förrän det gått ett par dagar förbi måndag. Har förresten under veckan sett två bilar med regskyltar som började med HCG. Är inte det lite sjukt?

Var på kräftskiva igår, riktigt trevligt. Drack ingen alkohol, skyllde på att jag skulle köra fast vi brukar ta taxi när vi festar där. En kompis frågade om det var nåt på gång men jag bara skrattade och viftade bort det. Åkte till det blågula varuhuset och köpte lite grejer som man kanske inte behöver men som underlättar hemskt i vardagen, typ ny tvättkorg när den gamla spricker sönder.

Hade tänkt att jag skulle hinna ner och lägga mig på stranden en stund också men nu ids jag inte för det kommer inte vara någon sol kvar på stranden. Jag kanske åker till en kollega en sväng om hon är hemma, annars blir det nog bara att tvätta, laga mat och titta på gårdagens avsnitt av Spring!

Kommentera

