#13 Ägglossningstest

Idag på jobbet insåg jag att ägglossningen nog var passerad – eller snarare pågående – och att det nog är för sent att lyckas bli gravid den här gången. Hade tänkt ligga lite igår men så gick vi om varandra på kvällen så det blev inget. Men jag köpte ägglossningsstickor på vägen hem från jobbet, det var klubberbjudande på 10-pack från Clear Blue så jag köpte ett. Gjorde ett när jag kom hem och det var negativt. Känner mig sur för jag tänkte på det i fredags men då hade jag bråttom att hämta ut ett recept och det var mycket folk så jag struntade i det. Då hade jag ju kunnat veta i helgen att det var dags söndag-måndag. Å andra sidan var det ägglossning söndag-måndag förra gången också.

Åhh. Skit samma. Har lite annat att styra upp den här månaden i vilket fall. Och skulle det ta sig i oktober så bör ju v 13 bli runt jultider, det är ju en trevlig julklapp till familj och vänner 🙂

Kommentera

