#18 Stadsbibliotek

Är i en Harry Potter-period. Läste The Philosophers Stone förra helgen. På måndagen när jag var ledig åkte jag in och lånade Chamber of Secrets ljudbok på biblioteket och lyssnade hela dagen medan jag pysslade hemma. Lyssnade klart i bilen på väg till och från jobbet på tisdagen. Hann lyssna klart i lagom tid framme vid biblioteket igen och lånade Prisoner of Azkaban. Imorse lyssnade jag färdigt på den och åkte in och bytte mot Goblet of Fire. Åh det är så mysigt att lyssna, man är verkligen i en annan värld! Stephen Fry läser väldigt bra även om han inte är så bra på att imitera tjejröster…

Idag har jag lyssnat medan jag gjorde klart det allra sista i tvättstugan, yay! Efter det knackade jag loss fuktskadad puts på ytterväggen i badrummet. Imorgon ska jag åka och köpa puts och se om jag har allt jag behöver för att putsa upp väggen. 17 skivor av GoF så jag hinner nog inte lyssna klart i helgen 😉 Kanske tar och sätter på en film nu istället.

Tog tempen imorse, 36,7 oC. Märkligt att man är lite yrkesskadad, jag tycker att normaltemp är 37,3-38,5 x)

20150926_185438

Kommentera

