#20 Lillördag

Lugn dag, sovmorgon och strosat runt på affären och lyssnat på GoF. Ikväll är det träningsdags, ska gå på ett pass halv sex, en och en halv timme. Sen hoppas jag att min kompis kommer över och tittar på Bonde söker fru och äter kiwi, hallon och min specialgrädde med Foxkola.

Imorgon eller fredag ska jag ta ägglossningstest enligt instruktionerna på förpackningen. Förmodligen blir inte ägglossningen förrän runt tisdag, men nu ska det som sagt banne mig bli en bebis! Uppdaterar er på detta när det inträffar.

20150930_151233

Kommentera

