#24 Helgslut

Det är verkligen riktigt jobbigt att försöka ta nya tag inför en ny arbetsvecka. Jag vet att jag borde vara tacksam över att ha ett jobb alls, men det är omöjligt att förklara den här situationen för utomstående.

Jag försöker vara tacksam över helgen som gått och funderar över hur jag ska lägga upp veckan som kommer med att fixa i källaren och sådär.

Jag hade tänkt skriva något särskilt men jag kommer inte ihåg vad det var… Så här får ni en vacker och ljuvligt doftande ros från min trädgård 🌹

20151004_121820

Kommentera

