#30 Öppet hus

Har en lång, eller fladdrig variant på öppet hus över helgen eftersom jag fyller år. Men eftersom alla bekanta bor på olika ställen har jag sagt att de får komma när det passar dem, jag är ändå hemma.

Vinkade precis av ett par kolleger som kom över och fikade och lämnade över en blomma och presentkort på bio, mysigt 🙂 Snart kommer också ett par kompisar från Skånelandet och ska spendera helgen här, yay!

Jag har bestämt mig för att jag nog ska berätta för dem att vi försöker bli med barn, mest för att mina webbläsare har sparat olika bloggar som kommer upp när man skriver första bokstaven. Även youtube är fyllt av gravidvloggar som rekommenderade klipp och kanaler… Så om de behöver använda datorn så kan det vara lämpligt att jag redan har förklarat det. Tänker jag. Alternativet är att radera all historik, men åh varför inte berätta? Vi umgås så sällan, men det är så nära vänner. De kommer inte tala om det för andra om jag inte vill, så det kan ju vara lite roligt att berätta för någon. Nackdelen är ju om det skulle visa sig vara väldigt svårt om folk frågar massa. Å tredje sidan så hindrar det ju inte andra att fråga som inte vet att man försöker.

Aja. Nu ska jag fortsätta vila på soffan och lyssna på the Deathly Hallows. Trevlig helg! ❤

Kommentera

