#31 Excitement

Är det ett ord amerikanskor gillar så är det ”I’m so excited!”

Jag har inte mycket kvar att göra i källaren innan jag får bära tillbaka badkaret och börja inreda. Jag är excited! 🙂 Får väl se om jag tar mig tid (pengar) och gör klart golvet i helgen eller om jag ska hålla ut tills nästa lön. Men varför det liksom? Då kan man ju spara hela nästa lön…

Andra saker har även hänt i veckan som får mig att se fram emot årsskiftet, åh låt Gud vara välvillig mot mig ❤

In between being young and being right, you were my Versailles at night

Kommentera

