#32 Ovulation

Enligt min app skulle jag ha ägglossning igår den 6/11. Imorse tog jag ett test men det blev defekt, jag tror det absorberade för mycket… Tog ett nytt runt 17-ish och det var positivt! Det är ju ett sånt digitalt som visar de två mest fertila dagarna, så det borde vara dag ett av stegringen. Tempen var 36,3 imorse och testet igår var negativt men jag tror ändå att det började igår eftermiddag. När jag tog ur stickan ur läsaren så var det två tveklöst blå streck, LH-strecket var nästan mörkare än kontrollstrecket.

Life is a flower so precious in your hand, carry on smiling

20151107_170722

Kommentera

