#36 Temp

När jag kollar tillbaka på min tempkurva så har jag ju legat runt 36,3-36,6 mellan mens och ov och strax över 37 efter ov. Men både förra gången när det kanske inte kom något ägg, och den här gången, så har inte tempen stigit förrän en vecka efter ov :/ Är jag då avvikande från det ”normala” eller är det så att tempen stiger när ägget vandrat ner? För jag känner att jag kan ju inte ha en LH-stegring och sen släppa ägget en vecka senare? Någon annan som märkt av detta?

Jag tror i varje fall inte att jag ska använda tempen som en guide, för den stämmer inte överens med min ov i alla fall. 4 dagar till bim.

Kommentera

