#41 Punkt A & B

Imorgon ska jag åka och bo hos syrran! Ska bli riktigt najs, saknar henne så mycket.

Tänkte åka hem igen på lördag. Nu är det så att appen har beräknat ägglossning till söndag, så vi tar lite ligga imorgon innan jag åker och sen när jag kommer hem och lite efter det antar jag om den skulle vara senare än vad appen tror.

Herregud, folk har kunnat föröka sig i årtusenden utan tester och termometrar och appar. Nog ska det väl gå för oss också? Darnit, det får ta och bli en bebis nu, eller nästa månad kanske. Jag vill föda nästa år i alla fall x)

Nu fortsätter Bonde, peace out.

Kommentera

