#43 Kärlek och tankar

Vill börja med att sända varma tankar och kärlek till L&Z som skulle fått sitt barn i början på nästa år men som förlorat det ❤ Vi tänker på er ❤

Appen har sagt ägglossning imorgon, kroppen säger typ nu. Men jag vet inte om jag vill lita på nåt vad kroppsvätskor och temperaturer säger. Nu får det går hur det vill, men jag är mycket tveksam till den här månaden nu plötsligt. Ah rackarns, vi får se. Jag är så sjukt less på att maken jobbar natt, det gör att vi enbart har mellan en och tre timmar ihop från det att jag kommer hem efter jobbet tills dess att han åker till sitt. Så jävla värdelöst.

Kommentera

