#44 Under pressure

Det som jag upplevde med hjärtklappning och smärre dödsångest för två eller om det är tre veckor sen nu, måste ha varit någon form av panikångest. Usch jag vill aldrig mer uppleva det. Stannade hemma två veckor och började jobba igen i måndags. Då hade den föregående veckan varit bra, men i princip direkt jag satte foten på jobbet så blev det tryck över bröstet och har varit så hela veckan. Kul.

Nu har jag långhelg i alla fall, ska ta det lugnt, bada i mitt nya fina badrum, julhandla lite kanske. Kommer nog få lägga den här månaden till arkivet också och hoppas på januari istället. Är det någon mer som känner sig besviken på sig själv för att man har svårt att få till tid, och när den väl finns så orkar man inte? Så får man dåligt samvete och gnäller på sig själv för att man inte bara såg till att ligga lite.

Kommentera

