#46 Wearing our vintage misery – no I think it looked a litte better on me

Jag begriper inte hur jag är funtad egentligen. Inte kroppen heller. Om man ska kolla på appen och sekret är ägglossning passerad. Om man ska kolla på temp och de två sista stickor jag hade har den inte varit än, men förmodligen är den i krokarna. Asså, va? Vi fortsätter väl att ligga lite varannan – var tredje dag så får vi se, antar att bim är runt julafton. Kan bli en kalasjul eller en skitjul 🙂

Jag drömde häromnatten att jag kramade om en som precis börjat få bula och jag kände den mot min egen mage. Det var sjukt verkligt och jag blev så jäkla avundsjuk! Jag minns inte vad jag drömde sen, jag tror att jag vaknade av ren frustration…

Som E skriver i sin blogg så går man liksom och känner att man inte riktigt kan med att vara glad för närstående som blir gravida. Inte förrän den dagen man själv får plussa, föreställer jag mig. Rätta mig om jag har fel dock, de bloggar jag följer med andra som också försöker bli gravida, er skulle jag bli glad för om ni lyckades. Det blir som en annan slags relation, eller vad tycker ni? Sen föreställer jag mig att det hade varit ganska roligt om vi alla lyckades samma cykel! Hade kanske till och med känt av ett visst mått av dåligt samvete om man plussade men inte de andra?

Kan ni inte lämna en rad om hur ni tänker om det?

Trevlig andra advent ❤

En reaktion på ”#46 Wearing our vintage misery – no I think it looked a litte better on me

  1. Å vad jag håller med dig!! Tänker att ni är mina ”olyckssystrar” och vi glädjs och smärtar med varandra. Genom allt. Är så otroligt glad att vi kan glädjas och peppa varandra nu! 😀

    Gilla

Kommentera

