#50 Dude

Så nu har jag varit på apoteket och köpt ett tvåpack stickor. Dear lord. Jag känner ju typ ingenting. Är liiite öm i typ i armhålan av vänster bröst men alltså jag kan verkligen inte säga att det är nåt märkvärdigt.

I augusti tror jag att jag hade ett väldigt tidigt missfall, jag kände av en stark ägglossningsaktig smärta mittemellan äl och mens + en pluttig blödning, ömmade i brösten, upplevde världens muntorrhet och lite metallsmak.

Imorse hade jag lite samma känsla av torrhet i både mun, näshåla och ögon. Weird. Jaja, det var inte tala om att vänta med att gå och kissa tills efter apoteket så vi sparar på det ytterligare en dag. Men tänk om det bara är en missad cykel pga stress? Det har aldrig någonsin hänt mig förut. Tempen är fortfarande i överkant och jag har känt av molande som varar allt från tre till trettio sekunder. Dude. Could this be it? It sure as hell doesn’t feel like it. Ahh. Bim +4. Eller +6 eller +2. Så jävla märklig kropp. Oavsett så borde den ha dykt upp nu.

Kommentera

