#52 Vecka 5 (4+6)

Så säger i varje fall kalendern. 34 veckor, eller 246 dagar. BF 24/8. Ohhkej.

Har laddat hem en app babycenter, My  Pregnancy Today. De har ju videor på Youtube och bra informativ text som jag gillar. Sen finns det en annan typ av graviditetskalender också, på Alpha Mom. Kolla in den, den är rolig 🙂

Alpha Mom week 5

Jag berättade för syrran igår kväll, över Skype. Denna underbara, fantastiska människa som betyder så mycket för mig! Kan inte föreställa mig att inte berätta för henne först ❤ Bortsett från maken förstås. Om något händer vill jag (vi) inte att alltför många ska veta, känns jobbigt att behöva berätta då. Men om något händer är det henne jag vill prata med, och just nu är det henne jag vill dela allt med. Det låter som att jag utesluter min man ur det här. Det gör jag inte, tvärtom. Men ännu har det ju bara gått ett par dagar och jag tror knappt på det själv. Ah herregud.

Jag ska ta hem Prenatal Yoga från YWA. Har yogat hemma lite grann sen drygt ett år och gick på en Iyengarklass nu under hösten men får enligt läraren komma tillbaka efter v 16 och bara göra vilande övningar fram tills dess. Det blir nog bra 🙂

Kommentera

