#56 I’ve always wanted to use that spell

Imorgon är det veckobyte! Jag passade på att ringa mvc igår och boka tid. Fick en tid för hälsosamtal v 9 och en tid för inskrivning i v 13. Det känns lite lagom sjukt. Lyckades få tid till den barnmorska jag gått till tidigare, kändes redigt bra faktiskt! 🙂 De andra är säkert också bra, men det känns tryggt att veta att jag får träffa en jag känner till och som jag vet att jag tycker om. Det är ju rätt avgörande för psyket har jag förstått, många har bytt för att de inte trivts med sin.

Jag har försökt ringa fk också men utan framgång, alldeles för många som ringer samtidigt. Måste testa igen idag, känns viktigt att få det gjort innan årsskiftet av lite olika anledningar.

Jag har börjat känna av att jag har lite svårt att somna. Stel i axlar och nacke och hittar aldrig någon skön ställning. När jag väl somnar så sover jag nog bra, jag har vaknat av konstiga drömmar som jag inte minns på morgonen.

Kommentera

