#59 Awesome

Gott nytt år! Det här året ska bli riktigt grymt! Om ett par dagar hoppas jag på att få skåla igen åt andra händelser, men törs ändå inte ropa hej än.

Vi firade nyår i goda vänners lag, trevligt. Vi kom dessvärre inte i säng förrän fyra. Så jag känner mig bakis hela nyårsdagen trots att jag bara druckit äppeldryck o bubbelvatten. Blää. Men shit, när jag borstade tänderna framför en stor spegel insåg jag vilken jäkla foodbaby jag bar på. Gissar att jag kommer se ut så i v 12! Efter sömn och 2 toabesök hade den lagt sig igen :p Att ta av sig bh’n, ojoj det ska vi inte tala om. Det gjorde fan ont. Men det gjorde ont med den på också.

Oh dear lord. Gott nytt år, nu ska jag däcka på soffan 💙

Kommentera

