#61 Bakis?

Så jag antar att det började igår eller så och har hållit i sig natt som dag efter att ha känt av det några tidiga morgnar. Det är som en konstant känsla av åksjuka. Det blir värre när jag ligger på vänster sida, men i övrigt spelar det ingen roll om jag ligger, sitter, står eller går. Jag vill så inte må illa, det värsta jag vet. Jag förstår nånstans varför vissa av er önskar er illamående som en bekräftelse på graviditeten. Inte jag. No sir. Hatar det. Måtte det hålla sig i skinnet.

Det känns tufft att inte ha något att fördriva dagarna med, de går liksom långsammare på det viset…

Kommentera

