#62 Schushhii

Om nom. Vi har nog ett av Sveriges bästa sushiställen i den här stan, så rackarns gott! De har den bästa jag vet i alla fall 🙂 Har mumsat på avocado, tonfiskröra o grönsaksmaki 💙

Inatt mådde jag superilla. Ingen ställning var bra. Kräktes inte, kanske för att jag vägrade. Undrar om jag skulle ställa ett paket riskakor bredvid sängen som nattamat kanske? Får prova.

Snart är det veckobyte igen! Omg. Ringde min bästa vän förut och berättade 💙 Frågade om hon ville bli gudmor och det ville hon! 🙂 ❤

Kommentera

