#65 Rycka upp sig

Det är dags att ta tag i det här rackarns huset. Åh det är prylar ta mig tusan överallt! Man tänker att när man är hemma jämt så borde det var lättare att hålla ordning. Näe, det är som att vara sjuk, jag gör ingenting. Skärpning, dags att rycka upp sig, ta sig i kragen! Och det vore ju förstås en hjälp om man inte behövde vara ensam om att hålla efter sig…

Igår var det illamående igen, och tuttar. Det verkar gå lite i cykler, och det hänger definitivt ihop. Det kanske kommer vågor av hormontoppar där tuttarna ömmar och magen rullar ihop sig? Någon som märkt av detsamma? Inatt bestämde jag mig för att sova i sängen, jag har sovit på soffan ett par dagar framför film, då jag har haft svårt (omöjligt) att somna i sovrummet. Oh well. Hög tid att rulla upp ärmarna, peace out!

Kommentera

