#72 Det är bara ett N i ”gelatin”

Dvs inte gelantin. Men när jag ser vad du bakat Roy Fares, är du förlåten.

Sidospår.

Förra veckan lovade jag att lägga upp bild för v 9 på kvällen. Den bilden togs liksom aldrig över huvud taget. Den här veckan ska jag banne mig se till att göra det, men det är nog bäst att inte lova för då kanske det inte händer.

Tja, sen pizzan har det gått upp och ner. Dagen efter mådde jag ganska illa, men därefter har det varit okej. Jag mår nästan bättre när jag pysslar med något, men inspirationen är sådär. Imorgon åker jag och spenderar tid med familjen ett par dagar 🙂

För tillfället har jag släppt tankar på att det inte skulle vara något. Jag vet inte, jag har väl känt att det inte spelar någon roll vad jag gör, jag kan inte påverka det. Hälsosamtalet är på måndag! Spännande! Ska se om maken vill följa med, men jag antar att det är lite vilket som med just det mötet? Han får komma om han vill.

Kommentera

