#74 Vecka 10 (9+2)

Myser hemma hos syrran idag. Vi var och handlade, på vägen hem ville slumpen eller ödet att jag skulle springa på min allra bästa vän! Så lustigt, hon och pojkvän hade ätit på pizzerian där syrran bor ☺Så awesome! Vi ska försöka hinna ses en stund imorgon innan jag åker hem.

Den här veckan och slutet av förra veckan har präglats av trög mage ”I miss pooping. That is all.” Och jag har börjat känna mig tröttare om kvällarna. Typ vid 18 börjar jag gäspa. Men å andra sidan har jag börjat gå upp tidigare också.

Mm… Nu vill jag fortsätta mysa. Om ett par tre veckor får ni veta vem jag är, förutsatt att allt går bra ☺

v10

Magen v 10 ser fortfarande inte mycket ut när man vinklar upp bäckenet. Men när man är gött svullen om kvällarna så händer det grejer vill jag lova!

En reaktion på ”#74 Vecka 10 (9+2)

Kommentera

