#75 Mot ett mål

Nu har vi banne mig ett mål i sikte och arbetar hårt för att våra drömmar ska bli verklighet ❤ Åh det vore så häftigt om det blev verklighet, och det vore roligt att få berätta för er vad jag håller på med!

Idag har varit en spännande dag på andra sätt också. I förmiddags var jag och handlade, mådde lite illa, men när jag klev innanför dörren och började packa upp kände jag att jag inte skulle kunna hålla emot så jag gick till toan för att invänta leverans. Det blev ett par hulkningar men det kom bara luft och typ tre havregryn? Sen kändes det liksom bra igen och jag kunde äta några finncrisp. Så weird. Och oproduktivt x)

Jag handlade faktiskt lite – vad jag är van vid att kalla det – loppfrön, men som annars heter psylliumfrön. Hoppas på att loppfrön, finncrisp och torkade aprikoser kan göra nånting för mig. Imorgon är första barnmorskebesöket! Hon kanske kan komma med lite kreativa tips och idéer också.

Nu ska jag titta på Spårlöst. Skriver en rad imorgon om vad som hände 🙂

Kommentera

