#84 Socker

Ringde labbet i förmiddags och gav en heads up att jag kommer för en glukosbelastning imorgon. Jag frågade också hur kul det blir om jag spyr upp all sockerlösning. ”Då får man göra om allt från början.”

YAY!

Jag vill inte svälta. Två nätter nu har jag gjort nattmacka runt 3-4 tiden för att jag blivit så hungrig/illamående. Svält från kl 22 så jag ska banne mig äta mellan 21.30-22.00. Vad som helst bara det ger mig en känsla av att klara natten. Och upp efter 7, ta med ett kisseprov och vara på plats för stick nr 1 kl 8. ”Ta med något att läsa för de två timmar du får sitta i väntrummet.” Jag tänker faktiskt bre ett par knäckisar att sätta i mig direkt efter stick nr 2. Känner mig smart. ^^,

Håll tummarna för mig att jag inte spyr. Och att jag inte har högt glukos. Känner inte för diabetes 😦 Själv håller jag tummarna idag för E och sambo, hoppas det går riktigt bra på ultraljudet ❤

Kram på er, over and out!

2 reaktioner på ”#84 Socker

Kommentera

