#86 Vecka 12

Så. Då har jag varit och vänt på bmm. Fastesockret låg på 5,1, alldeles okej alltså. Så var det då dags för 2 dl fett äcklig sockerlösning. Säg att jag fick i mig 1,75. Då kände jag att det var precis vad jag skulle fixa. Men ner skulle allt… En klunk senare stod det upp under tungan, ni vet hur det känns. Och upp kom det. I sinken. Så jävla onödigt. Så det var bara att åka hem igen. Jävla bajs. Sköterskan sa att om man har en infektion i kroppen så stiger sockervärdet. Kanske prickade vi in en infektion? Hon sa i alla fall att om min bm tycker att det är nödvändigt får vi vänta några veckor tills dess att det värsta illamåendet har lagt sig. Åhhh men jag vill verkligen inte dricka det där skiten igen. Annars får de sticka i fingret och kolla bara på random. Hellre det.

Så. Nu har vi pratat om det.

Veckan som passerat har fortsatt bjuda på saliv och åter saliv. Häromdagen var det något bättre, men återkom igen dagen efter. Suck. När man snyter sig kommer det alltid lite blod, känsliga slemhinnor.

Och gud. Inatt. Jag drömde att jag gjorde nr 2 och kände att det hängde ut nåt som inte släppte. Då hade jag fått framfall och hela jävla livmodern och äggstockar hängde ut! Framfall kan inträffa men jag lovar, inte så som det hände mig i drömmen. Jag fångade upp allt i ett fuktigt lakan och ringde bm som sa att sånt kan hända, på vissa går det tillbaka av sig själv, men innan dess kan det vara lite obekvämt att sitta ner. HALLÅÅÅ!? JAG ÄR UT-OCH-IN!! HJÄLP MIG!!

Jag har i det senaste inte dagligen tänkt på att jag är gravid, vilket jag gjorde från början. Nu tänker jag bara på att jag kanske ska spy och att jag måste spotta och är fett less på det. Jag känner mig inte alls gravid, bara äcklig. Bläh.

Kommentera

