#93 Smartcar

Vem kollar Fångarna på fortet och skrattade ihjäl sig åt referensen smartcar? Så roligt 😂 Men annars saknar jag originalversionen med ETT lag.

Asså nu har jag moffat i mig en mindre påse chips och en liten flaska fanta. Jag har fett dåligt samvete men jag har ju inte ätit nåt onyttigt på länge. Jag har inte nåt sug efter det heller.

Nämen. Jag känner att jag glömt av vad jag skulle skriva mer. Får väl ta det imorgon om jag kommer på det. Trevlig helg mina fellow preggos.

Kommentera

