#94 Knipövningar

Är ni duktiga och gör det? Jag är totalt värdelös på att komma ihåg att man ska göra det.
En kollega berättade (jag minns inte varför vi kom in på ämnet) att hon lärde sig det när hon var liten och alltid gör det flera gånger om dagen. Alltså va?

Det är ju superbra, hon lär ju ha superstarka bäckenbottenmuskler, och kissade väl aldrig på sig som liten. Jag kommer på det nån gång ibland och kniper lite men det är ingen rutin. Hur ska man göra för att komma ihåg det? Vissa gör det varje gång de tvättar händerna till exempel. Men jag kommer aldrig att lära mig att koppla ihop det.

Kommentera

