#95 Inskrivningen

Så idag har vi varit på inskrivning. Eftersom jag både lämnat blod och urin så hände verkligen ingenting speciellt. Proverna hade sett bra ut. I övrigt var det verkligen samma sak som vid hälsosamtalet, hon antecknade eventuella ärftliga sjukdomar och pratade om ditt och datt. Maken tyckte att det var långtråkigt och höll på att somna. Förståeligt eftersom han knappt fått sova något.

Nästa besök att se fram emot blir RUL 24/3! Därefter följer besök till barnmorskan och vi bokade varje besök fram till BF men de minns jag inte i huvudet. I maj tror jag första blev efter RUL i alla fall.

Usch, jag har mått lite illa hela dagen. Nu tror jag att det beror på att jag är hungrig, ska ringa och beställa lite mat, orkar inte laga något idag.

2 reaktioner på ”#95 Inskrivningen

  1. å jag har också varit på inskrivning. Tycker det är så mysigt. 🙂 Men har inte haft något hälsosamtal innan så detta var första besöket för mig om man räknar bort vul. Hur mår du? Kram

    Liked by 1 person

Kommentera

