#98 Hjärtat slår ett slag för var förlorad dag

ÖPPNA DIN DÖÖÖRR! OCH SÄG ATT DU VILL HA MIG HÄÄÄR! ❤

Eller nåt.

Nu har jag satt i hårfärg! Hoppas jag blir fin^^ Blev så trött på att min förra färg aldrig tog ordentligt så nu kör vi mörkare och närmare min naturliga färg.
Utan att vara frisör eller på annat vis proffs på hårfärg så ska ni få mitt allra bästa tips när det kommer till att färga håret själv hemma. Smörj in huden längs hårfästen i ansikte, på och runt öron och nacke/axlar med en fet kräm. Jag använder body butter men vitt vaselin funkar säkert också. Då kan man kladda ganska bra (vilket jag gör med mitt långa, tjocka hår) och sen är det mycket enklare att torka bort det än annars. Jag brukar använda fuktat papper.

Så när jag var klar med att applicera kom det akuta illamåendet och jag fick springa på toa men allt som kom var luft och saliv. Det är otäckt men fan så mycket bättre än att få upp en massa… Så nu tog jag faktiskt en halv postafen inför ett möte jag ska på i eftermiddag. Hoppas det är lagom för att minska dregglandet och illamåendet utan att man blir totalt förlamad. Alltså när jag läste på om den på fass.se och det står i biverkningar ”Vanliga: Muntorrhet.” I was like ohhh vilket himmelrike… ❤

Kommentera

