#99 Smarr

Jag har hittat en grej som jag insett att jag älskar just nu i matväg. Det är inte så att jag känner att det är en craving, men när jag äter det känner jag mig nästan religiös. Coco Pops. Åt det när jag var hemma förra gången, min lillebror hade såna. Åhh så gott! Igår köpte jag ett paket och jag har längtat efter det sen dess (början av januari?).

Det är i sanning gott. Och aningens onyttigt. Men det är ändå inte detta som jag älskar så. Det är mjölken. Iskall mjölk. Till flingor, till mat eller bara ett glas som det är. YUM! Det står i appen att det är vanligt att bli mer sugen på livsmedel med kalcium nu eftersom att skelettet håller på att förkalkas. True that. Mjölk for the win. Ekologisk förstås och hoppas att de sköter kossera’ ordentligt ❤

Moo.

Kommentera

