#100 Familjen får veta del 1

Så igår var det dags för makens familj att få veta nyheten! Vi bjöd dem till stan för att gå på restaurang. K frågade sina föräldrar om de vant sig vid tanken att bli mormor och morfar. Sen frågade han om de kunde tänka sig att bli farmor och farfar i augusti 🙂 Det var roligt, alla blev glada. Svägerskan hade haft sina misstankar eftersom jag inte drack på nyår och jag är inte ett endaste dugg förvånad.

Malin, om du någon gång hittar hit – du sa nån gång att du mådde illa när ni var på Santorini, men att du inte förstod då vad det berodde på? När ni visade bilderna därifrån trodde jag att ni skulle flasha en bild på ett gravtest eller en ultraljudsbild!

Maken hade köpt en sån där fluffig björnoverall till dem som de skulle fått i julas men den levererades inte i tid… Jag har köpt en supporteroverall som också är björnig som jag ska ge till pappa på torsdag 🙂 Eftersom att jag är ganska säker på att han inte hittar hit så vågar jag lägga upp en bild på den. Håll till godo!

20160211_110730

Kommentera

