#101 Förväntansfull

Imorgon åker jag äntligen hemåt för att hälsa på familjen! Sover hos syrran ifall jag skulle börja kräkas så behöver jag inte förklara mig. Maken åker upp med tåg dagen efter.

På onsdag är det dags för mamma och familj samt mostrar att få veta. Dagen efter är det pappas tur. Vi vill ju båda vara med men K måste tillbaka på kvällen så vi hinner inte äta middag hos dem tyvärr. Så idag ringde jag hans chef och fiskade lite om möjligheten att dyka upp på verkstan. Vi skulle höras vidare men hon lät positiv så det var skönt ☺

Tänkte se om syrran är intresserad av att hjälpa mig med att göra ett klipp där ni får veta vem jag är, nu när snart alla viktiga fått veta personligen. What say you? ☺

En reaktion på ”#101 Förväntansfull

Kommentera

