#104 ”Ont i banden”

Den här dagen började med en riktigt stadig och god frukost. Sen tog jag och mamma en prommis på Skogis i det vackra vädret 🙂 Därefter var det bara att packa ihop sina saker i bilen och ta sig an E20 söderut. Fy tusan vad det är jobbigt att åka hemifrån. Det finns ju ett hemma som är hemma där man bor, och sen finns det ett hemma där hjärtat och själen känner sig hemma. Det är Stockholm för mig ❤

Det har varit ett par riktigt härliga dagar i 08-land med härligt umgänge. Igår var jag på middag hos pappa och hans fru, han är så glad att få bli morfar ❤ Men jag fick så jäkla ont i magen, det var som världens menskramp och det var jättejobbigt att sitta och stå. Åkte hem till mamma och gick i princip och la mig på en gång. Det har varit lugnare idag, det har varit mer drag i ligamenten liksom, på sidorna. Mamma sa att hon brukade säga att det ”gjorde ont i banden”. Så ska jag också säga.

Spottandet rullar fortfarande på. Illamåendet har varit bättre, men jag kräktes två gånger igår. Galla på morgonen och en kiwi på fm.

Mmm… Näe men jag minns inte vad mer jag ville ta upp. Har bett syrran ladda upp videon, hon kanske kan ta sig för det imorgon.

Kommentera

