#110 Blää

Igår mådde jag riktigt illa hela dan och låg bara på soffan och glodde på The Hobbit. Jag tog en halv postafen men kräktes upp den direkt så jag tog den andra halvan och fick behålla den. Men jag mådde rätt illa ändå.

Inatt har jag sovit från typ 20:30 till 10:30 med ett uppvak runt 06:30. Hur kan man sova så mycket? Jag ska gå och se Alcazar ikväll med några kolleger, jag kommer ju garanterat vara trött när det börjar x) Vi ska äta ute först också. Undrar om jag ska ta en tuppis runt 14-15 eller nåt 😉

Åhh en annan sak. Jag är så trött på snö. Jävla lappmögel!! Vars var den på julafton?! Nu är det mars, nu ska våren börja komma, inte mer snö!! Uuuuusch.

En sak till. Nästa helg fyller en vän år och jag ska försöka samla ihop mig och hälsa på henne. Längs vägen hem funderar jag på att åka förbi Ullared och frossa i bebisgrejer! 😀 Vore mysigt ^^,

Kommentera

