#118 Vecka 17

16+0. Igår mådde jag illa… Idag var det lite lunchmöte och business så för säkerhets skull tog jag en del av en postafen. Oklart hur mycket då den inte delade sig på mitten.

Nu får det faktiskt var nog med illamående. Men jag är säker på att det kommer hålla i sig till BF. Men så läser jag Jagvilljagkanjagvågar och tänker att det rimligtvis inte är lika synd om mig. DU är en viking, hoppar du får slippa den där skiten snart ❤

Ptyalismen har jag någonstans också ”accepterat” tanken på att det kommer hålla i sig till BF och säkert efter också. Vid nästa blodprovstagning tänker jag be dem kolla thyreoideahormonen en gång till för säkerhets skull, trots att jag tog ett normalt i höstas.

Vid ett par tillfällen om dagar men främst kvällar har jag känt att någon hoppar trapets på min cervix och därefter bubblar det lite precis medialt om höger höftbenskam. Bebis? Men de senaste dagarna har jag inte känt någonting och blir nervös att den inte finns mer :O Eller så har det varit något annat jag känt. Längtar innerligt, RUL är om två veckor imorgon!

Till sist. Se mage nedan.

v17

6 reaktioner på ”#118 Vecka 17

  1. Det är ingen tävling, du har rätt att tycka illamåendet suger 🌺

    Men att du inte regelbundet tar den där halva postafenen om den hjälper så? Då slipper du ju illamåendet?

    Jag tror oxå det är bebisen 😊 Jag har oxå en del fladder i den regionen.

    Kram

    Gilla

    1. Jo jag vet men jag blir nojig över att ta tabletter för ofta :/ Tänker att jag vill veta om det går över helt en vacker dag. Onödigt envis, kanske bara ska peta i mig dem.
      Bäbis ❤ 🙂

      Gilla

      1. Det beror helt på hur illa du vill må under tiden 😉 Men jag förstår verkligen din oro, jag äter ju medicin som läkaren helst vill att jag ska undvika (går INTE!)…

        Du kan ju ta dem och testa emellanåt att gå utan.

        Gilla

Kommentera

