#120 Vaowr

Idag har jag fortsatt bjuda in våren här hemma. Strukit sommargardiner och bytt ut jul/vintergardinerna 🙂 Men det är för jävla tråkigt att stryka. I alla fall så stora tyger, kökshanddukar är betydligt trevligare 😉

Jag har även varit runt på stan och handlat en present till min kära vän Madde som jag ska hälsa på imorgon och som fyller 25 idag, grattis på dig ❤ Lånade del 2 och 3 av Torka aldrig tårar utan handskar på bibblan och köpte en termos att ha lite dricka med i bilen för den långa resan. Åt lite sushi till lunch, har fått lite dille på det. Sushistället här har väldigt god sushi, äter inte rå fisk nu men det finns så mycket annat roligt så det bekommer mig inte. De har en tonfiskröra på burkfisk som är väldigt god^^ Sen är ingefära smarrigt och det sägs ju vara bra mot illamående så jag äter det gladeligen.

Bebis har studsat lite på cervix idag och igår, så det känns bra även om det ilar som när man tar cellprov eller tar ut en kopparspiral ungefär. 13 dagar kvar till ultraljud! Önskar att jag visste var mitt stetoskop är, det är ett ganska dåligt i och för sig. Undrar om det kom hem något från kliniken, veterinärerna hade ju egna… Äsch. Tänker inte köpa en doppler i alla fall. Får se om jag orkar leta efter mitt lyssnoskop.

20160311_135057

Kommentera

