#121 Omgiven av skåningar

Oh dear. Körde och körde, många timmar tog det. Från Laholm blev det världens tjocka och inte långt efter jag lämnat E6 var det vischan. Så man såg inte mycket av ingenting helt enkelt.

Nu har jag proppat i mig tre sorters paj med sallad, marängsviss och kaka. Så. Jävla. Mätt. Var tvungen att lämna bordet och sätta mig på soffan och vara gravid och bearbeta min paltkoma. Men det har varit trevligt, sover kvar tills imorgon innan jag åker via Ullared om jag känner mig fräsch ☺

20160312_105729

Kommentera

