#127 Händelserik torsdag

Började dagen med frukost och nyhetsmorgon. Efter 11 satt jag hos tandhygienisten och påpekade att hon skulle vara noga med sugen så jag inte drunknade x) Tycker om att gå dit och få munsanering och rent mellan tänderna, får så mycket tandsten bakom de nedre framtänderna eftersom jag har en tråd där.

Sen åkte jag till Skara och Lenis. Vi fikade lite smörgås och sen var vi på lite uppdrag och hämtade lite prylar, handlade på Jysk, fikade med en annan kompis och sen åkte vi hem till henne igen och åt omelett och tittade på film. Mysigt ❤

Hon ville känna på fötterna, men då skulle banne mig bebis hålla sig tyst. Jag kände nog en eller möjligtvis två små puttar, det var det. Jag var hemma runt 22:30, borstade tänderna och hoppade i säng. Då jäklar fick bebis spunk där inne, jag har aldrig varit med om maken! Fem riktigt intensiva minuter, men totalt säkert 10-15 minuter av bubblor och sparkar! Så galet och mysigt 🙂 ❤

Idag hoppas jag på att kunna åka till stallet och ta en prommis medan min medryttare rider ut på Skurtis ❤

Kommentera

