#128 Proppmätt

Har mörshat i mig en stoooor portion tonfisksallad, är så fruktansvärt proppmätt. Men jag är tacksam, inte alla som får äta sig mätta varje dag.

Idag var jag på långpromenad när min medryttare var ute och red och jag gick med. Det var riktigt skönt vårväder, men i skogen där vi gick var det massa snö och jobbigt att gå. Skönare på grusvägen.

Maken säger att vi ska till hans föräldrar imorgon till söndag, när han frågade sa jag att det beror på dagsformen. Jag är gärna där, men jag känner mig så obekväm med att vara hos andra när jag helst vill ligga på soffan och spotta i min hink. En stund går ju bra men hela dan och sova över och hela nästa dan… Åhh så mycket saliiiiiv. Vill inte svälja all det, men det känns ofräscht att spotta hink när man är hos andra. Han fattar inte grejen. 😦

Nu – soffläge framför Let’s Dance och hoppas på att den värsta matkoman lägger sig snart.

Kommentera

