#136 Det syns utanpå

Jag har fortfarande inte fått någon riktig gravidmage, det kan vi nog vara överens om. Men den kommer nog snart, nu när jag ligger på rygg når livmodern upp till naveln och jag kan liksom inte dra in magen. Det kan jag när jag står upp :p

Men något som syntes utanpå var två sparkar för ett tag sen. Woow så sjukt läskigt och häftigt. Det är mycket som upplevs med skräckblandad förtjusning måste jag säga, detta definitivt!

Jag har röjt i trädgården och kapat ner fjolårets kärleksört, hallonbuskar och övrigt sly. Jag har inte upplevt något som har sån stark livskraft som hallonbuskar, herregud. Jag kan kapa ner ALLT till marken på våren och ändå få mer hallon än vad jag hinner göra av med!

Efter hårt slit ute i det sköna vädret slog jag mig ner i soffan. Då kom kotten igång med lite sparkar. Tänkte försöka filma men då stillade den sig. Naturligtvis. Jaja, har vilat och bläddrat lite i boken jag fått låna av mamma sen hon väntade lillebror.

20160328_185628

Kommentera

