#141 Glatt umgänge

Igår bestämde jag mig för att jag ville fördriva min dag med en vän istället för att tråka runt hemma. Gjorde mig i ordning och åkte till Skara. På vägen passade jag på att tanka och tvätta bilen, åh hon blev så fiiin. Bara fälgarna som inte riktigt blev helt rena, får ta det själv sen.

Vi grejade en stund i stallet, sen åkte vi runt och gjorde lite ärenden, hem och luncha, ut igen och sen hem och måla hela deras hall. Musik på hög volym, jag och Pirre penslade hörn och lister, Lena rollade. Det blev redigt fint^^ Bebis höll sig lugn, vände sig nån gång ibland men vill aldrig sparka så någon annan än mamma får känna 😛

Häromdagen var jag på en kopp te och skitsnackstund hos en annan gammal kollega. Då brände jag tungan och överläppen på mitt te, jag har fått värsta brännblåsan på läppen, känns som en fläskläpp 😦

Idag ska jag nog försöka ta mig igenom tvätthögen där nere…

Kommentera

