#145 Var inte så säker

Efter påsken gick det nästan två veckor utan att kräkas, men sen kom det ju ett återfall för en vecka sen, och ytterligare ett i förrgår. Igår kände jag mig illamående till och från, men klarade mig. Här ska man minsann inte gå omkring och tro att det gått över. Hehe nänä, det blir ingen spänning i livet på det sättet. Ikväll ska jag på Stadt i Lidköping med lite kompisar och äta grillbuffé. Det blir plastpåse i jackfickan och ett bord nära toaletten. För säkerhets skull.

Igår var vi ute på en sen promenad i ett riktigt aprilväder, mest regn men en liten minut av sol. Det var jobbigt uppförs men sen väldigt skönt.

Jag märkte en ny sak igår. Jag har börjat känna av kotten tydligt även när jag sitter upp. Igår i bilen tog den spjärn dorsalt och knuffade ventralt. Alltså ursäktas, men den klämde typ ihop grov- eller ändtarmen och för en bråkdel av en sekund kändes det som om jag var riktigt bajsnödig. Det var så obehagligt xD Sen höll den på så flera gånger under sen kväll, men då kändes det bara obehagligt, bajskänslan var nog bara vid sittande.

Kommentera

