#147 Ridtur

Hade tänkt tömköra Skurtis lite men så skulle tre stycken ut och rida så då föll jag för grupptrycket och hängde på trots att jag bara hade mjukisbyxor. Åh det var så mysigt 💙☺🌞 Balsam för själen! Och extra roligt blir det när man har sällskap.

Min barnmorska har sagt att jag får rida så länge jag vill och kan. Jag hoppar ju inget och jag vet var jag har min häst, så jag är inte rädd för att det ska hända något. Det blir ju bara nån dag i veckan och sen får det bli mer markarbete när jag inte kan eller orkar rida.

Kommentera

