#152 Vecka 22

Hur sjutton har vi kunnat passera halvtid såhär egentligen? Vi har inte köpt speciellt mycket, varken kläder eller prylar. Jag undrar om jag inte ska gå ner och kolla igenom mina lådor med leksaker och kläder från länge sen om det är något som har överlevt livet i kartong.

I helgen ska vi åka till Tidaholm, där ska det finnas en babybutik som någon driver hemma, samt har webbutik. Minns inte vad den heter men det är svärmor som har koll och som vill ta med oss och svägerskan dit. Herregud hon har mindre än en månad kvar tills hon ska ploppa. Spännande ❤

Jag tycker fortfarande att jag är väldigt smal, men igår när jag slog mig ner för lite lunch såg jag min reflektion i ugnsluckan och då var det ändå en halv fotboll i mitt knä. Det såg lite roligt ut 🙂 ❤

Saliven rinner fortfarande på, tycker nästan att det blivit värre, därför att förut brukade det lugna ner sig runt kl 21 när jag chillade på soffan, men nu kan jag nästan ha somnat till och inser att jag måste spotta ur en sista gång för att slippa aspirera… Jag tänkte testa Kry-appen och diskutera huruvida det kanske skulle kunna bero på en obalans i magsäcken som gör att det hela tiden rinner saliv för att kroppen vill buffra med basiskt? Då kanske man kan provbehandla med nån magmedicin som man tar vid reflux/halsbränna. Mm… Får se. Jahapp. En magbild eller? Okej.

v22

Kommentera

