#154 Ptyalism, fortsättning

Ja. Så har jag haft ett bakslag igen idag. Mått illa och kräkts två gånger. Däremellan har det varit okej. Har suttit i källaren och gått igenom mina bebisgrejer. Vissa kläder har blivit väldigt fläckiga, undrar om det är mögel? Andra som legat intill är helt okej. Mamma föreslog en fläckborttagningsbehandling. Jag testar, tre saker kan hända. 1. Det går bra, blir rent och fint. 2. Det blir förstört. 3. Det hjälper inte och måste ändå slängas.

Hittat fina leksaker och böcker som jag ska torka av och samla uppe i bokhyllan i det blivande barnrummet.

Testade Kry-appen idag. Fick kontakt med en läkare som *shocker* aldrig hade hört talas om fenomenet. Inte hennes kollega heller. Jag frågade om det skulle vara nån idé att testa nån typ av magsyrehämmare, hon avrådde inte från det men trodde inte att det skulle hjälpa. ÅÅÅÅÅhHhhhh.

Jag orkar inte.

Kommentera

