#157 Long Kiss Goodnight

Jag är så sjukt sugen på en film med Geena Davis och Samuel L Jackson som heter detsamma som rubriken – Long kiss goodnight. Den är från ’96 och jag tycker att den är ruskigt bra. Jag vill se den med Kimmy för han har aldrig sett den och jag tror att han skulle gilla den. Men vafan. Den är så gammal så man hittar den ju ingenstans. Jag tror att pappa hade den inspelad på VHS och det var där jag såg den första gången. Även om han hade den kvar så har inte jag någon spelare. Och jag är inte i närheten av honom så jag kan inte låna den ikväll i alla fall.

Åhhhhh. Jag använde en streamingsida förut som hette Headweb, jag tyckte att den var rätt bra, den hade ganska många titlar. Sen köptes den upp eller nåt av Plejmo. Som suger. Det finns typ ingenting jag vill se när jag vill se det. Och vid ett gäng tillfällen har spelaren bråkat. En gång över påsk, men då fick jag faktiskt en gratisfilm som tröst, det var ju schysst… Men kom igen. Om någon som jobbar på #Plejmo av nån händelse kommer över det här inlägget – TA HEM LÅNG KYSS GODNATT. Tack.

Peace Out.

Kommentera

