#158 Håll tummarna!

Om ca en timme ska jag ladda bilen med GPS och ryggsäck och åka iväg norrut mot Värmlands skogar. Eller, Karlstad i varje fall. Tror inte att det ligger i skogen.

Jag ska till hästsjukhuset på en… intervju? Besök? Personalansvarig för Hallands ringde och sa att de söker dss och att jag skulle testa att ringa dit. Jag ringde dit och det lät positivt så nu är jag alltså på väg dit för att försöka sälja in mig. Jag hoppas verkligen på att kunna få nåt att syssla med. Jag är väl sjuk i huvudet men jag saknar att stickas, röntga, bandagera, assistera vid endoskopier och andra undersökningar. Mmm.. Jag saknar framförallt operation, att söva häst. Det som är en normal sövning för oss på häst klassas som en högriskpatient inom human, det ni! #fettstolt

Håll tummarna för att det blir ett framgångsrik besök för båda parter 🙂 Lovar att uppdatera så fort jag kan skriva. Krampåer

Kommentera

